Saturday, 20 August 2011

Rindu Kat SI Dia ^.^

Pagi pagi buta dh merepek tulis blog,,! Haxhax x)) Lepas sahur tk tido lahh,, :( so ni lahh aq buat,, hahaha~ Okeyy skarang nk cerita pasal ape,,? Hmm,,?
Hah,,! Pasal ni,,aq rindu kat si Dia,,huhu~ macam lahh tk biasa kan,, ;) hihihi *ngade ngade je ;p tapi seriously aq ckap rindu kt si Dia,,dh seminggu tk im-chat FB,,calling pun tk :( huhuhu~ sedih sedih :'(
Alahh tk calling bab masing masing tk de duit nk topup,,haxhax~ tuu je alasan nye :) hihihi
Tapi tu lahh pasal,,seminggu tk tanya pasal dia,,macam ni lahh jadi nya,, BOSAN~ -.-"

< BOSAN >
Sunyi handfhone,,masing masing tk calling :( huhuhu~ tapi tk pe lahh,,sebab hari ni ayh tersayang aq belikan topup :)) YEAHH,,! seronok tk terhingga :) bolehh lah aq calling dia :) ILOVEUAYH<3 *Bie IMISSU<3

No comments:

Post a Comment